02 de maig 2015

4. Roser Moreno Sánchez: “No desestimem les coses bones que ja tenim al municipi: estimem-les!”

Vaig néixer dies després de la mítica nevada del 62 a La Roca del Vallès, on hi he passat la infantesa, l’adolescència i part de l’adultesa. Després de més de vint anys d’haver-ne marxat, en fa sis que hi he tornat, amb els meus fills de 16 i 19 anys.

Fins i tot quan no hi he viscut he donat suport a la candidatura d’ERC-La Roca pel seu programa i tarannà, que han inclòs tot allò que he desitjat sempre per al meu poble. Al meu, i al de gran part de la vida dels meus pares, vinguts d’un poblet d’Andalusia amb el desig d’oferir-nos-hi un futur més esperançador als fills. I ara, finalment, m’he afegit a aquest gran equip de companys, perquè m’hi uneix la il·lusió de treballar pel poble de La Roca del Vallès, tot entenent que “poble”, més enllà dels carrers, places, entitats, edificis...ho som tots els que hi vivim. Hi viuen els meus fills, els meus pares, el meu germà, alguns dels meus millors amics, els pares, germans i fills d’aquests bons amics…

Com a llicenciada en filologia catalana, he treballat principalment en els àmbits de l’educació, de la cultura i de la comunicació. Actualment formo part de la borsa de professors interins del Departament d’Ensenyament. Totes i cadascuna de les feines que he dut a terme al llarg de la vida m’han fet valorar la importància del treball en equip; i això és una de les virtuts de la nostra candidatura que, més enllà de tenir un bon líder, al seu costat, i no al darrere, hi té un gran treball d’equip.

Avui dia, que el mot “política” s’ha desvirtuat fins al punt d’allunyar-se, sovint absurdament, del seu significat original, hauríem de prendre consciència que la majoria de les accions i decisions que emprenem diàriament tots i cadascú de nosaltres són polítiques. Des d’ERC-La Roca ho tenim clar. I no ens conformem només amb somiar un poble millor, sinó que hem treballat, treballem i treballarem perquè aquest somni es faci realitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest espai és una eina per posar-vos en contacte amb nosaltres i està obert a totes les opinions, queixes, suggeriments i consultes, sempre i quan es realitzin amb educació i respecte. Per a participar-hi cal introduir el nom, els dos cognoms i una adreça personal vàlida de correu electrònic per tal que us poguem respondre de manera adequada. Els comentaris que no segueixin aquestes normes bàsiques no seran publicats.