05 de maig 2015

1. Albert Gil Gutiérrez: "Crec molt en aquest poble, i estic molt orgullós del grup que represento"

Com alguns de vosaltres ja sabeu, i d’altres desconeixeu, sóc l’Albert Gil, candidat a l’alcaldia de La Roca del Vallès per ERC, partit on milito fa anys i és el meu partit des de sempre.

Estic  casat i tinc dos fills. Visc a la La Roca des de fa 15 anys, quan amb la Rosa vam trobar el lloc on viure i crear la nostra família. Amb uns pocs companys, que feia molt de temps que ja treballaven pel nostre poble des d’ERC, vam crear-ne la secció local que tinc l’honor de presidir.

Vaig ser regidor de Cultura, Comunicació i Participació ciutadana i també primer tinent d’Alcalde. Algunes de les coses que vam fer des d’ERC a l’Ajuntament ara no es fan de la mateixa manera, i tinc la intenció de poder  reprendre-les. Al Consistori vaig comprovar que la proximitat amb les entitats i el teixit social -i la gran professionalitat dels treballadors municipals- permet fer grans coses

He estat regidor de govern i regidor a l’oposició, i he intentat treballar sempre en positiu per millorar i canviar el nostre municipi,  d’on he après el que vol dir treballar pel bé comú sense esperar res a canvi.
Així mateix formo part de diferents entitats del poble i sempre disposat a ajudar.

Com a excasteller tinc molt clar que tothom és necessari per aconseguir un objectiu comú, sense importar d’on vingui i quin sigui el seu estatus social. I és ara i aquí on vull aconseguir, amb el gran equip d’ERC, els millors resultats possibles; uns resultats que només el poble sap quins seran.

En els propers dies, rebreu als vostres domicilis un resum del nostre programa electoral i espero poder explicar-vos-el personalment. Sí que us vull avançar,  però,  algunes línies vermelles que ni jo ni el meu equip traspassarem.

No permetrem que l’endeutament torni a deixar el nostre poble en una situació d’intervenció tècnica. No farem infraestructures que no puguem pagar. No consentirem que la -necessària- reducció del dèficit es faci abandonant el manteniment d’infraestructures i equipaments i, encara menys, que es faci afectant als més dèbils. No abandonarem jardins, parcs infantils i carrers i no deixarem caure l’Ajuntament. No: això no ho farem.

Sí que recuperarem i cuidarem l’entorn i el patrimoni. Sí que farem públics els comptes de l’Ajuntament fins al mínim detall possible i sí que el ciutadà sabrà en què es gasta els seus impostos. Sí que promocionarem el comerç i la indústria local. Sí que farem polítiques actives d’ocupació. I sí que, podeu tenir-ho clar, treballarem molt i bé, i ho podreu comprovar ja que us ho explicarem tot.

Salut, República i Llibertat!


1 comentari:

Aquest espai és una eina per posar-vos en contacte amb nosaltres i està obert a totes les opinions, queixes, suggeriments i consultes, sempre i quan es realitzin amb educació i respecte. Per a participar-hi cal introduir el nom, els dos cognoms i una adreça personal vàlida de correu electrònic per tal que us poguem respondre de manera adequada. Els comentaris que no segueixin aquestes normes bàsiques no seran publicats.