04 de maig 2015

2. Jordi Fortí Gurguí: "Cal tornar la veu al poble. L'ajuntament, de les persones"

Em dic Jordi Fortí. 48 anys, casat, pare de dues noies i fill de Santa Agnès. Tinc la meva formació repartida entre Cardedeu i Barcelona. Més de 25 anys al món de la logística han fet que en sigui emprenedor i empresari. També he emprès en el sector de serveis i la restauració.

El  26 de febrer d’aquest mateix any vaig renunciar com a regidor a seguir formant part de l’equip de govern CiU/PP. Vaig decidir plegar per diferències substancials entre la ruta marcada a inici de mandat i l’execució que se’n va donar a mitjans i final del mateix mandat. A primers del 2013 ja vaig comunicar el meu desacord a l’Alcalde, a qui vaig informar que no comptés amb mi per a les properes municipals, ateses les meves discrepàncies amb com ha governat el nostre poble. M’hi podia haver quedat cobrant fins a final del mandat, però per dignitat, respecte i compromís amb les persones que em van atorgar la seva confiança en les darreres eleccions, vaig deixar el consistori.

I heus aquí que, després de valorar  el projecte i de conèixer bona part de les persones que l’integren, prenc la decisió de seguir col·laborant i ser útil servint al poble pels propers anys. I ho he decidit fer amb l’ equip d’ERC. Per què?. Doncs perquè tot l’equip pensem que el més important  d’un poble en són les persones, i no les sigles dels partits.

Aquest 24 de maig tenim una única oportunitat de poder variar el futur del nostre municipi. I ho crec perquè els 8 anys de coneixements i experiència que ara tinc de la política municipal, m’han ajudat a valorar les diferents aportacions dels qui ens han governat aquests darrers 20 anys, en certs moments avantposant el poder partidista a la veu del poble.

Honestament, crec que la clau és pensar en tots i cadascun dels 10.500 habitants que vivim a La Roca del Vallès, tot prioritzant allò que de debò és necessari al nostre municipi, i aparcant les grans obres que cada 4 anys han permès a alguns poder continuar asseguts a la cadira de l’Ajuntament. Pensant a curt i mig termini, hem de fer menys feixuc el dia a dia de la gent, i fer que els ciutadans recuperin la confiança en el seu consistori. Aquests darrers anys s’han reduït dràsticament els serveis i els manteniments de tot el municipi. Això ha anat deteriorant -encara més- els edificis i espais municipals, carrers, espais públics...i evidentment que no tot ha estat culpa de la crisi.

Necessitem que els recursos econòmics i socials es gestionin de forma coherent; cal augmentar ingressos sense tocar encara més la butxaca dels veïns, i tot això cal fer-ho amb la participació ciutadana. Cal un exercici exemplar de transparència des de l’Ajuntament.

El dia 24 de maig, tinguem memòria i obrim pas a un nou equip humà disposat a treballar els 1.460 dies que dura un mandat, perquè no es repeteixin les males praxis polítiques dels qui juguen a fer coses i a ser vistos tan sols els darrers mesos abans d’eleccions.

Les persones que formem la llista d’ERC estem preparades per liderar el poble aquests propers anys. Som un equip format, jove, treballador i amb una gran voluntat de servir a les persones. Durant els propers dies espero saludar-vos i explicar-vos tot el reguitzell de propostes que formen el nostre programa i que es basen en millorar el municipi i el benestar de tots vosaltres.

Si valoreu el nostre programa i les persones que li donem suport, veureu que a La Roca, La Torreta i Santa Agnès podem avançar junts cap un nou futur.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest espai és una eina per posar-vos en contacte amb nosaltres i està obert a totes les opinions, queixes, suggeriments i consultes, sempre i quan es realitzin amb educació i respecte. Per a participar-hi cal introduir el nom, els dos cognoms i una adreça personal vàlida de correu electrònic per tal que us poguem respondre de manera adequada. Els comentaris que no segueixin aquestes normes bàsiques no seran publicats.